Pirmokai tradicinių amatų centre Arnetų namuose susipažino su pynimo ir vėlimo amatais: vieni nusipynė juostelę, kiti iš vytelių nusipynė suvenyrą – velniuką, o vėlinuko edukacijoje savarankiškai pasigamino širdelę. Tada visi leidosi į natūralią terapiją. Veiklų metu įtvirtino spalvų, formų, medžiagų pavadinimus angliškai ir panaudojo matematinius apskaičiavimus.
Antrų klasių mokiniai temą „Jausmai ir emocijos“ įtvirtino Josvainių ūkininko M. Grūdės žirgyne „MG Horses“. Vaikai per edukaciją suprato, kad žirgai gali pajausti žmogaus emocijas ir atitinkamai reaguoti. Mokinių veidai ir kūno kalba atspindėjo, kiek daug jausmų ir emocijų jie patys patyrė liesdami, šerdami, šukuodami žirgus ir net jodinėdami!
Trečiokai į projektinę dieną atvyko su klausimais: Kada įkurtas mūsų miestas? Ar Kėdainiuose buvo riterių, o ką veikė pirmieji kėdainiečiai mieste? Į tuos ir daug kitų klausimų jiems atsakė Kėdainių krašto muziejaus gidė Jūratė. Ji ne tik parodė, kur ilsisi senieji Radvilos, bet papasakojo daug įdomių dalykų, susijusių su Kėdainiais viduramžiais. Ekskursija po senamiestį ir viešnagė muziejuje bei mauzoliejuje nepaliko abejingų.
Ketvirtokai temą „Ropliai“ įtvirtino nagrinėdami aborigenų meną. Taikydami vizualinio mąstymo strategijos metodą, pasakojo, kas vyksta paveiksluose. Ieškojo juose pavaizduotų roplių. Naudodami seniesiems Australijos gyventojams būdingą taškelinės tapybos techniką, piešė roplius. Pabaigoje savo žinias apie roplius įtvirtino Kahoot viktorinoje.
Projektinės veiklos šioje neformaliojo švietimo programoje moko gimtosios ir užsienio kalbos, drąsina klausti ir išklausyti, skatina pastebėti, išgirsti, bendrauti.