Naujienos
Mokytojai dalyvavo mokymuose
- 4 lapkričio, 2022
- Paskelbė: Akvile Rastauskė
- Kategorija: Mūsų naujienos
Kalbų mokykla baigia vykdyti Nordplus Junior projektą „Darbo su vaikais išgyvenančiais tėvų skyrybas, metodai“, kurio tikslas – parengti metodinę priemonę darbui su vaikais išgyvenančiais tėvų skyrybas. Projekte dalyvavo mokytojai iš Latvijos, Estijos, Švedijos ir Lietuvos (nuoroda į projektą: https://www.kalbumokykla.lt/lt/veikla/projektai/nordplus-junior/).
Prieš parengdamos metodinę priemonę šalys partnerės atliko tarptautinį tyrimą, kuriuo siekė išsiaiškinti, kokia elgsena būdinga vaikams, patiriantiems tėvų skyrybas, identifikuoti priemones, kaip jiems padėti. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad vaikai, kurie išgyvena tėvų skyrybas, dažniausiai tampa uždari, nemotyvuoti, linkę į konfliktus, prastėja jų mokymosi rezultatai, atitolsta nuo draugų, mokytojų, krenta pasitikėjimas savimi, išgyvena kaltės jausmą ir kt.
Taip pat tyrime respondentų buvo prašoma įvardinti priemones, kurios galėtų padėti vaikams išgyventi tėvų skyrybas. Išanalizavę tyrimo duomenis, partneriai parengė rekomendacijas. Viena iš svarbiausių rekomendacijų buvo mokytojų kompetencijų tobulinimas šioje srityje. Tad buvo organizuoti mokymai „Šeimos svarba vaiko asmenybei“, kuriuos vedė Kauno kolegijos Pedagogikos katedros lektorė Edita Dulkinienė. Tarptautinį tyrimą, jo rezultatus ir metodinę priemonę pristatė mokytoja metodininkė Ieva Brazauskaitė–Zubavičienė.